Вербальний чинник в управлінні

Вербальний чинник в управлінні

Тип:Дипломы
Цена: 900,00 грн.
Дата сдачи: 15.05.2010
ВУЗ: КПІ
НОМЕР: 126989
Курс: 6
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ СКЛАДОВІ ДІЛОВИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН    7
1.1. Спілкування як один з головних аспектів ділових взаємовідносин у колективі    7
1.2. Вплив психології груп на ділові взаємовідносини в колективі    15
1.3. Теоретичні механізми лідерства, керівництва та їх вплив на взаємовідносини в апараті управління    19
РОЗДІЛ 2 ВЕРБАЛЬНА ІЄРАРХІЗАЦІЯ ЯК СИМВОЛІЧНИЙ РЕСУРС СОЦІАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ    32
2.1. Спілкування та етика взаємостосунків у колективі. Роль та значення етикету ділового спілкування    32
2.2. Людина в організаційний системі    40
2.3. Роль та значення робочої групи як складного професійно-соціального організму    44
РОЗДІЛ 3 КОНФЛІКТ ЯК ОДИН З ГОЛОВНИХ ЧИННИКІВ РОЗЛАДУ ДІЯЛЬНОСТІ І ВЗАЄМОВІДНОСИН У КОЛЕКТИВІ    55
3.1. Характеристика діяльності ЗАТ “Fozzy Group”    55
3.2. Психологічна сутність конфлікту та причини, що його викликають    72
3.3. Оцінка взаємовідносин у колективі та шляхи попередження передконфліктних ситуацій    85
3.4. Загальні висновки та пропозиції щодо успішної профілактики конфліктів    91
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ    98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ    103
ДОДАТКИ    109

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.