ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ СКЛАДОВІ ДІЛОВИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН 7
1.1. Спілкування як один з головних аспектів ділових взаємовідносин у колективі 7
1.2. Вплив психології груп на ділові взаємовідносини в колективі 15
1.3. Теоретичні механізми лідерства, керівництва та їх вплив на взаємовідносини в апараті управління 19
РОЗДІЛ 2 ВЕРБАЛЬНА ІЄРАРХІЗАЦІЯ ЯК СИМВОЛІЧНИЙ РЕСУРС СОЦІАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 32
2.1. Спілкування та етика взаємостосунків у колективі. Роль та значення етикету ділового спілкування 32
2.2. Людина в організаційний системі 40
2.3. Роль та значення робочої групи як складного професійно-соціального організму 44
РОЗДІЛ 3 КОНФЛІКТ ЯК ОДИН З ГОЛОВНИХ ЧИННИКІВ РОЗЛАДУ ДІЯЛЬНОСТІ І ВЗАЄМОВІДНОСИН У КОЛЕКТИВІ 55
3.1. Характеристика діяльності ЗАТ “Fozzy Group” 55
3.2. Психологічна сутність конфлікту та причини, що його викликають 72
3.3. Оцінка взаємовідносин у колективі та шляхи попередження передконфліктних ситуацій 85
3.4. Загальні висновки та пропозиції щодо успішної профілактики конфліктів 91
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 103
ДОДАТКИ 109
Тип: | Дипломы |
Цена: | 900,00 грн. |
Дата сдачи: | 15.05.2010 |
ВУЗ: | КПІ |
НОМЕР: | 126989 |
Курс: | 6 |
Язык: | украинский |