ВСТУП……………………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ....................................................................................................6
1.1 Сутність та види маркетингових стратегій……………………………...…....6
1.2. Етапи та методи розробки маркетингової стратегії банку…………….........16
1.3. Законодавче забезпечення реалізації маркетингової стратегії банку……....22
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ........................................................................................................................26
2.1. Формування та реалізація маркетингових стратегій вітчизняних банків ...26
2.2 Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії…………….40
2.3. Оцінка ефективності реалізації маркетингової стратегії банку…………….50
РОЗДІЛ ІІІ. РОЗВИТОК ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ.................................................................................................65
3.1 Іноземний досвід формування маркетингової стратегії банку……………..65
3.2. Переваги та недоліки маркетингових стратегій вітчизняних банків……...72
3.3. Напрями підвищення ефективності маркетингової стратегії банку…….....79
ВИСНОВКИ..............………………………………………………………………92
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................…………..96
ДОДАТКИ
Тип: | Дипломы |
Цена: | 600,00 грн. |
Дата сдачи: | 25.11.2011 |
ВУЗ: | КНЕУ |
НОМЕР: | 128313 |
Язык: | украинский |