ВСТУП……………………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ………………………………………………………………...………5
1.1. Поняття конкурентної стратегії. її сутність та чинники……………...…5
1.2. Загальний аналіз конкурентних стратегій за класифікаційними ознаками………………………………………………………………………….12
1.3. Етапи формування конкурентної стратегії……………………………...21
Висновки до 1 розділу…………………………………………………………...30
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «СПЕКТР ІНТЕР ГРУП»…………………………………………………………………….31
2.1. Загальна характеристика підприємства……………………………………31
2.2Аналіз фінансових показників ТОВ «Спектр Інтер груп»……………….41
2.3 Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства………...51
2.4. Визначення резервів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства……………………………………………………………………..59
Висновки до 2 розділу…………………………………………………………...68
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «СПЕКТР ІНТЕР ГРУП»…………………………………………………………………………….70
3.1. Методичні заходи щодо розробки конкурентної стратегії ТОВ «Спектр Інтер груп»……………………………………………………………………….70
3.2. Використання економіко-математичних моделей у дослідженні………..76
3.3. Оцінка ефективності впроваджених заходів………………………………81
Висновки до 3 розділу…………………………………………………………...84
РОЗДІЛ 4. СИСТЕМА ОХОРОНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ТОВ «СПЕКТ ІНТЕР ГРУП»…………………………………………………...91
4.1. Сутність та завдання охорони праці на підприємствах України………91
4.2Оцінка стану охорони праці на ТОВ «Спектр Інтер Груп»……………...101
Висновки до 4 розділу………………………………………………………..104
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….106
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………….109
ДОДАТКИ………………………………………………………………………113
Тип: | Дипломы |
Цена: | 900,00 грн. |
Дата сдачи: | 23.10.2012 |
ВУЗ: | КНЕУ Одесса |
НОМЕР: | 128991 |
Курс: | 6 |
Язык: | украинский |