ВСТУП 6
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ 9
1.1. Креативність як особистісна характеристика людини 9
1.2. Специфіка професійної діяльності менеджерів 12
1.3. Психологічні особливості креативності менеджерів 17
1.4. Фактори розвитку кретивності менеджерів в колективі 25
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1………………………………………………….35
РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ КРЕАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МЕНЕДЖЕРІВ З РЕКЛАМИ……………………………………………..………………………..37
2.1. Організація емпіричного дослідження 37
2.2. Підбір та обгрунтування методів та методик дослідження 39
2.3. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження 53
2.4. Виявлення психологічних особливостей креативних здібностей менеджерів з реклами за допомогою методів математичної статистики…….57
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2………………………………………………….65
РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ПРАЦІ 67
3.1. Аналіз стану охорони праці в організації 67
3.2. Обґрунтування рекомендацій щодо покращення охорони праці 77
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 80
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 82
ДОДАТКИ……………………………………………………………………….88
Тип: | Дипломы |
Цена: | 600 грн. |
Дата сдачи: | 23.11.2012 |
ВУЗ: | КІБИТ |
НОМЕР: | 129020 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |