Вступ…………………………………………………………………………….…3
Розділ 1. Теоретичні основи визначення та оцінювання конкурентної позиції компанії…………………………………………………………………...……….6
1.1. Сутність конкурентної позиції та її роль в розробці стратегії компанії……………………………………………………………………………6
1.2. Методи визначення та оцінки конкурентної позиції компанії………..….15
1.3. Стратегії зміцнення конкурентної позиції компанії…………………..….21
Розділ 2. Аналітична оцінка конкурентної позиції ПАТ «Шепетівський цукровий комбінат»……………………………………………….……………..33
2.1. Загальна характеристика підприємства……………………………..……..33
2.2. Діагностика конкурентного середовища компанії: цукровий ринок України…………………………………………………………………………...49
2.3. Внутрішні передумови та SWOT - аналіз формування конкурентної позиції компанії………………………………………………………………….62
Розділ 3. Розробка пропозицій щодо вибору стратегії зміцнення конкурентної позиції компанії……………………………………………………………….…71
3.1. Стратегічні напрями зміцнення конкурентної позиції підприємства……………………………………………………………….…….71
3.2. Розробка те економічне обґрунтування проекту зміцнення конкурентної позиції підприємства………………………………………………………….....80
Висновки…………………………………………………………………………95
Список використаних джерел…………………………………………….…….99
Додатки………………………………………………………………………….103
Тип: | Дипломы |
Цена: | 600,00 грн. |
Дата сдачи: | 28.12.2012 |
ВУЗ: | КНЕУ |
НОМЕР: | 129105 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |