ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
1.1. Проблема тривожності дітей молодшого шкільного віку з творчими здібностями 5
1.2. Особливості прояву тривожності у молодшому шкільному віці з творчими здібностями 11
1.3.Психологічні особливості тривожності дітей молодшого шкільного віку з творчими здібностями 15
1.4. Характерологічні особливості тривожності у дітей молодшого шкільного віку з творчими здібностями 19
Висновки до розділу 1. 22
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. 25
2.1. Методична основа дослідження тривожності у дітей молодшого шкільного віку з творчими здібностями 25
2.2. Аналіз результатів емпіричного дослідження рівня розвитку тривожності у дітей молодшого шкільного віку з творчими здібностями 28
2.3. Практичні рекомендації для батьків щодо зменшення тривожності у дітей молодшого шкільного віку з творчими здібностями 45
Висновки до розділу 2 48
РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ПРАЦІ 50
3.1. Положення про психологічний кабінет у школі 50
3.2. Міністерські укази 52
3.3. Надання допомоги внаслідок травмування дитини в процесі занять 58
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 60
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 63
ДОДАТОК 68
Тип: | Дипломы |
Цена: | 800,00 грн. |
Дата сдачи: | 08.01.2013 |
ВУЗ: | КІБІТ |
НОМЕР: | 129139 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |