Вступ……………………………………………………………………………….3
Розділ 1. Теоретичні основи визначення методів підвищення конкурентоспроможності товарів………………………………………………..5
1.1.Характеристика конкурентоспроможності товару………………………….5
1.2.Підходи до оцінки конкурентоспроможності товару……………………..14
1.3.Методи та шляхи для підвищення конкурентоспроможності товару……22
Розділ 2. Аналіз маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності товарів компанії ТОВ фірма «Дніпрокор»………36
2.1. Маркетингове середовище компанії ТОВ фірма «Дніпрокор»………….36
2.2. Загальна характеристика діяльності ТОВ фірма «Дніпрокор»…………..47
2.3. Оцінка конкурентоспроможності товарів які використовуються ТОВ фірма «Дніпрокор»………………………………………………………………59
Розділ 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності товарів компанії ТОВ фірма «Дніпрокор»………………………………………………………………70
3.1. Стимулювання збуту для підвищення конкурентоспроможності товарів Компанії ТОВ фірма «Дніпрокор»……………………………………………...70
3.2. Розроблення маркетингової стратегії для підвищення конкурентоспроможності товарів компанії ТОВ фірма «Дніпрокор»……...94
Висновки………………………………………………………………………..103
Список використаних джерел………………………………………………....106
Додатки………………………………………………………………………….111
Тип: | Дипломы |
Цена: | 700,00 грн. |
Дата сдачи: | 17.01.2013 |
ВУЗ: | КНТЕУ |
НОМЕР: | 129173 |
Язык: | украинский |