ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1.Поняття та зміст рекламної кампанії підприємства 7
1.2.Цілі рекламної кампанії, її структура та етапи розробки 19
1.3.Особливості побудови взаємовідносин рекламного агентства із замовником при розробці рекламної кампанії 26
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ РЕКЛАМНИМ АГЕНТСТВОМ «WWG ADVERTISING» 34
2.1. Дослідження процесу організації рекламної кампанії рекламним агентством із врахуванням впливу факторів зовнішнього середовища 34
2.2. Розрахунок та обґрунтування бюджету рекламної кампанії для нового продукту 47
2.3. Дослідження ефективності використаних рекламних заходів у рекламній кампанії нового продукту 53
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ РЕКЛАМНИМ АГЕНТСТВОМ «WWG ADVERTISING» 69
3.1. Підвищення рівня залученості клієнта в розробку рекламної кампанії………………………………………………………………69
3.2. Удосконалення розрахунку бюджету рекламної кампанії 81
3.3. Підвищення рівня креативності представлення ідеї рекламної кампанії 86
ВИСНОВКИ 96
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100
Тип: | Дипломы |
Цена: | 900,00 грн. |
Дата сдачи: | 20.03.2013 |
ВУЗ: | КНТЕУ |
НОМЕР: | 129253 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |