"Управління системою стимулвання збуту роздрібної торговельної мережі в системі маркетингу"" на основі ТОВ ""Дієса"

"Управління системою стимулвання збуту роздрібної торговельної мережі в системі маркетингу"" на основі ТОВ ""Дієса"

Тип:Дипломы
Цена: 900,00 грн.
Дата сдачи: 20.03.2013
ВУЗ: КНТЕУ
НОМЕР: 129254
Курс: 5
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи системи управління стимулюванням збуту в ринкових умовах    6
1.1.    Місце політики стимулювання збуту в комплексі маркетингу    6
1.2.    Основні фактори та умови стимулювання збуту на підприємстві    16
1.3.    Сутність та основні підходи управління системою стимулювання збутом на торговельному підприємстві    24
РОЗДІЛ 2. Характеристика та аналіз діяльності ТОВ «Дієса»    34
2.1. Аналіз маркетингового середовища ТОВ «Дієса»    34
2.2. Основні маркетингові підходи до стимулювання збуту у ТОВ «Дієса»    46
2.3. Аналіз основних факторів до управління системою стимулювання збутом ТОВ «Дієса»    56
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення системи управління стимулюванням збуту на підприємстві    63
3.1. Напрями удосконалення системи збуту у ТОВ «Дієса»    63
3.2.    Розрахунок економічного ефекту від запропонованих заходів    68
Висновки    77
Список використаної літератури    80

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.