ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи системи управління стимулюванням збуту в ринкових умовах 6
1.1. Місце політики стимулювання збуту в комплексі маркетингу 6
1.2. Основні фактори та умови стимулювання збуту на підприємстві 16
1.3. Сутність та основні підходи управління системою стимулювання збутом на торговельному підприємстві 24
РОЗДІЛ 2. Характеристика та аналіз діяльності ТОВ «Дієса» 34
2.1. Аналіз маркетингового середовища ТОВ «Дієса» 34
2.2. Основні маркетингові підходи до стимулювання збуту у ТОВ «Дієса» 46
2.3. Аналіз основних факторів до управління системою стимулювання збутом ТОВ «Дієса» 56
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення системи управління стимулюванням збуту на підприємстві 63
3.1. Напрями удосконалення системи збуту у ТОВ «Дієса» 63
3.2. Розрахунок економічного ефекту від запропонованих заходів 68
Висновки 77
Список використаної літератури 80
Тип: | Дипломы |
Цена: | 900,00 грн. |
Дата сдачи: | 20.03.2013 |
ВУЗ: | КНТЕУ |
НОМЕР: | 129254 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |