ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Маркетингові комунікації підприємства, сутність, поняття, елементи 6
1.2. Особливості здійсненя маркетингової діяльності підприємства в інтернеті 16
1.3. Етапи створення маркетингових комунікацій компанії підприємства 24
Висновки до розділу 1 30
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ КОМУНІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОВ «РОСЕТТІ» 32
2.1 Аналіз управління маркетинговою комунікаційною діяльністю ТОВ « Росетті» 32
2.2 Дослідження управління маркетинговою комунікаційною діяльністю ТОВ «Росетті» в Інтернеті 43
2.3 Оцінювання результативності маркетингової комунікаційної діяльності ТОВ «Росетті» 51
Висновки до розділу 2 67
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ КОМУНІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОВ «РОСЕТТІ» 69
3.1. Формування маркетингової комунікаційної стратегії ТОВ «Росетті» 69
3.2. Розроблення кампанії МК ТОВ "Росетті" в Інтернеті 79
3.3 Оцінювання запропонованих заходів 90
Висновок до розділу 3 97
ВИСНОВКИ 99
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 104
Тип: | Дипломы |
Цена: | 750,00 грн. |
Дата сдачи: | 01.04.2013 |
ВУЗ: | КНТЕУ |
НОМЕР: | 129258 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |