Вступ……………………………………………………………………………….3
Розділ 1. Теоретичні засади управління рекламною діяльністю підприємства роздрібної торгівлі………………………………………………………………...6
1.1. Реклама як елемент комплексу маркетингових комунікацій……………...6
1.2. Засоби розповсюдження реклами та їх характеристика………………..23
1.3. Підходи до оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства..28
Розділ 2. Аналіз рекламної діяльності ТОВ НВФ «Паритет»………………...39
2.1. Аналіз маркетингового середовища ТОВ НВФ «Паритет»……………39
2.2.Аналіз рекламної діяльності підприємства………………………………...47
2.3.Оцінка ефективності рекламних заходів на підприємстві………………...67
Розділ 3. Удосконалення рекламної діяльності ТОВ НВФ «Паритет»………75
3.1. Удосконалення інформаційного забезпечення рекламної діяльності підприємства……………………………………………………………………..75
3.2. Розробка рекламної програми для підприємства…………………………82
3.3. Оцінка ефективності запропонованої програми рекламної діяльності…95
Висновки…………………………………………………………………..……104
Список використаних джерел…………………………………………………107
Додатки………………………………………………………………………….113
Тип: | Дипломы |
Цена: | 750,00 грн. |
Дата сдачи: | 01.04.2013 |
ВУЗ: | КНТЕУ |
НОМЕР: | 129259 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |