ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 6
1.1. Сутність бізнес-планування діяльності підприємства 6
1.2 Логіка розробки та структура бізнес-плану створення нового торговельного об'єкта 15
1.3. Торговий центр як спеціалізований вид торговельного об'єкта 25
РОЗДІЛ 2. ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 36
2.1 Оцінка тенденцій розвитку роздрібної торговлі України 36
2.2 Характеристика конкурентного середовища в форматі торговельного центру 47
2.3 Аналіз ПП "Українська торгова гільдія" як ініціатора і інвестора проекта 55
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ТА ОБГРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО ОБ'ЄКТА З УРАХУВАННЯМ СПЕЦИФІКИ ГАЛУЗІ 68
3.1 Резюме 68
3.2 Галузь, фірма та її продукція або послуги 70
3.3 Дослідження ринку 71
3.4 Маркетинговий план бізнес-проекту 73
3.5 Виробничо-організаційний план бізнес-проекту 80
3.6 Проект фінансового плану створення нового торговельного об'єкта, оцінка його ризиків та страхування 88
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 99
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 104
ДОДАТКИ 108
Тип: | Дипломы |
Цена: | 800,00 грн. |
Дата сдачи: | 15.01.2010 |
ВУЗ: | КНТЕУ |
НОМЕР: | 126455 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |