"Теоретичні основи створення концепції брендингу на прикладі ""Перший ділового телеканалу"""

"Теоретичні основи створення концепції брендингу на прикладі ""Перший ділового телеканалу"""

Тип:Дипломы
Цена: 750,00 грн.
Дата сдачи: 30.04.2010
ВУЗ: Шевченко
НОМЕР: 126827
Курс: 6
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ БРЕНДИНГУ    6
1.1. Поняття, сутність і складові бренду    6
1.2. Особливості створення бренду в умовах українського ринку    20
1.3. Роль брендінгу в просуванні інформаційних послуг    27
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЛІ БРЕНДИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ "ПЕРШОГО ДІЛОВОГО ТЕЛЕКАНАЛУ"    51
2.1. Загальна характеристика підприємства    51
2.2. Аналіз ефективності фінансового-господарської діяльності    56
2.3. Аналіз системи просування послуг    73
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ БРЕНДІНГУ «ПЕРШОГО ДІЛОВОГО ТЕЛЕКАНАЛУ»    87
3.1 Механізм формування концепції брендінгу    87
3.2 Ефективність засобів брендінгу. Формування системи показників ефективної стратегії брендінгу на «Першому діловому телеканалі»    95
3.3 Напрямки вдосконалення. Розвиток підприємницької діяльності компанії в умовах формування стратегії брендінгу    104
ВИСНОВКИ    116
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ    120
ДОДАТКИ    128

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.