ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ БРЕНДИНГУ 6
1.1. Поняття, сутність і складові бренду 6
1.2. Особливості створення бренду в умовах українського ринку 20
1.3. Роль брендінгу в просуванні інформаційних послуг 27
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЛІ БРЕНДИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ "ПЕРШОГО ДІЛОВОГО ТЕЛЕКАНАЛУ" 51
2.1. Загальна характеристика підприємства 51
2.2. Аналіз ефективності фінансового-господарської діяльності 56
2.3. Аналіз системи просування послуг 73
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ БРЕНДІНГУ «ПЕРШОГО ДІЛОВОГО ТЕЛЕКАНАЛУ» 87
3.1 Механізм формування концепції брендінгу 87
3.2 Ефективність засобів брендінгу. Формування системи показників ефективної стратегії брендінгу на «Першому діловому телеканалі» 95
3.3 Напрямки вдосконалення. Розвиток підприємницької діяльності компанії в умовах формування стратегії брендінгу 104
ВИСНОВКИ 116
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 120
ДОДАТКИ 128
Тип: | Дипломы |
Цена: | 750,00 грн. |
Дата сдачи: | 30.04.2010 |
ВУЗ: | Шевченко |
НОМЕР: | 126827 |
Курс: | 6 |
Язык: | украинский |