задачі Варіант №4

задачі Варіант №4

Тип:Контрольные
Цена: 70,00 грн.
Дата сдачи: 11.10.2010
ВУЗ: КНУТД
НОМЕР: 127247
Курс: 5
Язык: украинский
Fill out my online form.

1.    Завдання 1 Методика оцінки конкурентоспроможності товару за
 системою  1111-5555……………………………………………………....3
Виконання:
Проявом конкурентоздатності підприємства є вироблена ним продукція. Цінність продукції (або послуги) визначається ступенем задоволення потреб покупців.
Сукупність якісних і вартісних характеристик продукції, що сприяють створенню переваги даного продукту перед продуктами-конкурентами в задоволенні конкретної потреби покупця, визначає конкурентоздатність продукції. Тобто конкурентоздатність продукції визначається трьома необхідними елементами:

2.    Завдання 2………….………………………………………………………..8
Визначити прогнозній рівень конкурентоздатності продукції за методом. І. Ліфіца.
 Відомо, що комплексний показник якості нашого товару дорівнює а, відповідний показник конкуруючого товару дорівнює b. Рентабельність продажу продукції, за планом, становить с (%), при запланованій собівартості виробництва d (грн..). Ціна товару конкурента складає  е (грн..)., вартість споживання даного типу продукції в середньому становить  f .

Таблиця 1. Вихідні дані до розрахунків.

Варіант    Показник
    а    b    c    d    e    f
4    21    24    20    10    25    7

3.    Завдання 3…………………………………………………………………..10
На основі даних бюджету прибутку підприємства, визначити: позицію заданої групи товарів легкої промисловості на ринку, конкурентний статус фірми. Оцінити конкурентоспроможність продукції та підприємства, надати пропозиції щодо можливих стратегій дій за кожним видом продукції та підприємства в цілому.

Таблиця 2. Вихідна інформація для розрахунків

Варіант    Товар    Вагома частка у прибутку підприємства    Собівартість продукції підприємства, грн..    Прибуток грн..    Середня норма рентабельності в галузі, %
4    А    36    118    13,5    13
    Б    24    95    10    
    В    5    150    21,3    
    Г    8    70    11,55    
    Д    27    136    14    

4.    Завдання 4…………………………………………………………………..12
Використовуючи графічний та аналітичний способи оцінки конкурентоспроможності підприємства, визначити позиції трьох умовних підприємств.
Таблиця 3. Вихідна інформація для розрахунків
Варіант        Фактори конкурентоспроможності підприємства
    Підприємство    Якість товару    Ціна товару    Фінансовий стан    Виробничий потенціал    Методи руху товару    Можливості збуту
4    1    4    5    2    6    3    5
    2    3    7    1    7    6    7
    3    5    6    5    4    4    3



Таблиця 4. Вихідна інформація для розрахунків

Фактори конкурентоспроможності    Товар (якість)    Ціна    Фінансовий стан    Виробничий потенціал    Методи руху товару    Можливості збуту
Ранг фактора    0,27    0,11    0,12    0,18    0,18    0,14

5.    Завдання 5…………………………………………………………………..16
Визначити, яка з фірм домінує на ринку за допомогою коефіцієнта Лернера.

Таблиця 7.  Вихідні дані до розрахунків визначення коефіцієнта Лернера

Варіант    Підприємство    Показники
        Ціна на товар, грн..    Собівартість одиниці товару,грн..    Коефіцієнт еластичності ціни
4    1    14    6,03    1,3
    2    10,8    4,9    
    3    9,7    6,5    

Список використаних джерел……………………………………………..18


Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.