Завдання 1 3
Визначити прогнозний рівень конкурентоздатності продукції за методом І. Ліфіца. Відомо, що комплексний показник якості нашого товару дорівнює а, відповідний показник конкуруючого товару дорівнює b. Рентабельність продажу продукції, за планом, становить c (%), при запланованій собівартості виробництва d (грн.).Ціна товару конкурента складає e (грн.). Вартість споживання даного типу продукції в середньому становить f (грн.).
Завдання 2 4
На основі даних бюджету прибутку підприємства, визначити: позицію заданої групи товарів легкої промисловості на ринку, конкурентний статус фірми. Оцінити конкурентоспроможність продукції та підприємства, надати пропозиції щодо можливих стратегій дій за кожним видом продукції та підприємства в цілому. Вихідна інформація для розрахунків наведена в таблиці 3.
Завдання 3 6
Використовуючи графічний та аналітичний способи оцінки конкурентоспроможності підприємства, визначити позиції трьох умовних підприємств. Вихідні дані для розрахунків представлено в таблицях 4 та 5.
Визначити слабкі та сильні сторони кожного з них, дати висновки відносно отриманих результатів.
Завдання 4 8
Визначити, яка з фірм домінує на ринку за допомогою коефіцієнта Лернера. Вихідні дані до розрахунків наведені в таблиці 6.
Список використаної літератури 9
Тип: | Контрольные |
Цена: | 120,00 грн. |
Дата сдачи: | 28.10.2010 |
ВУЗ: | КНЕТЕД |
НОМЕР: | 127308 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |