Змістовий модуль І 3
ПРОБЛЕМА САМОСВІДОМІСТЬ У ПСИХОЛОГІЇ 3
Тема 1-2: Філософсько-психологічні аспекти феномену самосвідомості (20 год.) 3
Проаналізувати теорію особистісно-зорієнтованого виховання І. Д. Беха та визначити прогресивні ідеї, щодо особливостей та формування Я дитини. 4
Проаналізуйте доробок О.Л. Кононко стосовно самосвідомості дитини. 5
Тема 3: Структура самосвідомості (10 год.) 11
Здійснити співставний аналіз поняття свідомість та самосвідомість, визначити спільні та відмінні риси, охарактеризувати їх взаємозв’язок. Науково обґрунтувати власну думку. 13
Змістовий модуль II. 16
СТАНОВЛЕННЯ САМОСВІДОМОСТІ В ОНТОГЕНЕЗІ 16
Тема 4-5. Фактори формування самосвідомості (15 год.) 16
Створити схему взаємозв’язку факторів формування самосвідомості. Науково обґрунтувати її. 23
Визначте ієрархію факторів формування самосвідомості стосовно дитячого, підліткового, юнацького та зрілого віку. 25
Тема 6. Становлення самосвідомості дитини (10 год.) 30
Створити порівняльну таблицю характеристик розвитку самосвідомості 34
Тема 7. Особливості самосвідомості у підлітковому, юнацькому та зрілому віці (10) 37
Визначити основні характеристики та проблеми самосвідомості підліткового, юнацького, зрілого віку. 37
Змістовий модуль ІІІ 46
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ГАРМОНІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ 46
Тема 8. Діагностика самосвідомості особистості (10) 46
Комплексно проаналізувати особливості самосвідомості та їх діагностику в певний віковий період за вашим вибором: 46
Тема 9. Формування гармонійної Я-концепції особистості (10) 50
Описати психологічних захід (розвивальна, корекційна, просвітницька, психотерапевтична робота) спрямований на гармонізацію Я-концепції особистості. Схема опису: мета, завдання, на яку вікову категорію розраховано, форма проведення (групова, індивідуальна), умови проведення, структура заходу, зміст заходу, очікувані результати, методи оцінки ефективності. 55
Тип: | Контрольные |
Цена: | 100,00 грн. |
Дата сдачи: | 14.11.2011 |
НОМЕР: | 128349 |
Язык: | украинский |