Вступ …………………………………………………………………………....…3
1.Сегментація ринку та позиціювання товару………………………………..…4
Задача 1.1…………………………………………………………………………10
1.1. Торгова підприємство спеціалізується на продажу побутової техніки. Основний конкурент, що володіє значною часткою ринку, знизив ціну на 30%. Маркетингова служба підприємства пропонує реалізувати стратегію зміни стимулювання збуту.
Завдання:
1. Відобразити комунікаційний процес (схематично) між підприємством та обраним сегментом ринку.
2. Розробити нову стратегію стимулювання збуту.
Задача 1.2…………………………………………………………………………12
1.2. Підприємство „Полісся" планує вийти на ринок слабоалкогольних напоїв із новим товаром, який буде призначений для споживачів віком від 18 до 25 років. Перед початком розроблення новинки підприємство хоче ретельніше вивчити смаки й уподобання даної цільової групи споживачів. Для того заплановано провести опитування молоді в д ому географічному регіоні через особисте опитування вибірки споживачів.
Завдання:
Розробити анкету, яку можна запропонувати підприємству для проведення опитування серед молоді.
Практичне завдання………………………………………………………..…….14
Висновки……………………………………………………………...….………19
Список використаної літератури………………………………………….……20
Тип: | Контрольные |
Цена: | 90,00 грн. |
Дата сдачи: | 22.11.2011 |
НОМЕР: | 128366 |
Язык: | украинский |