Сегментація ринку та позиціювання товару

Сегментація ринку та позиціювання товару

Тип:Контрольные
Цена: 90,00 грн.
Дата сдачи: 22.11.2011
НОМЕР: 128366
Язык: украинский
Fill out my online form.

Вступ …………………………………………………………………………....…3
1.Сегментація ринку та позиціювання товару………………………………..…4
Задача 1.1…………………………………………………………………………10
1.1. Торгова підприємство спеціалізується на продажу побутової техніки. Основний конкурент, що володіє значною часткою ринку, знизив ціну на 30%. Маркетингова служба підприємства пропонує реалізувати стратегію зміни стимулювання збуту.
Завдання:
1.    Відобразити комунікаційний процес (схематично) між підприємством та обраним сегментом ринку.
2.    Розробити нову стратегію стимулювання збуту.
Задача 1.2…………………………………………………………………………12
1.2. Підприємство „Полісся" планує вийти на ринок слабоалкогольних напоїв із новим товаром, який буде призначений для споживачів віком від 18 до 25 років. Перед початком розроблення новинки підприємство хоче ретельніше вивчити смаки й уподобання даної цільової групи споживачів. Для того заплановано провести опитування молоді в д ому географічному регіоні через особисте опитування вибірки споживачів.
Завдання:
Розробити анкету, яку можна запропонувати підприємству для проведення опитування серед молоді.
Практичне завдання………………………………………………………..…….14
Висновки……………………………………………………………...….………19
Список використаної літератури………………………………………….……20

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.