5 завдань

5 завдань

Тип:Контрольные
Цена: 130,00 грн.
Дата сдачи: 01.12.2011
НОМЕР: 128399
Язык: украинский
Fill out my online form.

Завдання 1    3
Завдання для самостійної роботи.
1. Кожному студенту присвоїти свій N.
2. За тим N  кожний студент заповнює табл.1
3. Умови використання N для заповнення табл..1:
- товарооборот по фірмі в цілому, в 2008 р. відрізняється від 2007 р.     на +4 N%,
- частка товарообороту спеціалізованих магазинів  змінилася на - 2N в.п.
Завдання 2    4
Завдання для самостійної роботи.
1. З табл.1 студенти вписують до табл.2 товарооборот фірми в 2008 році. Цю суму, на свій розсуд, розподіляють по 20 магазинам.
2. За даними табл.2 про товарооборот в 2008 році скласти структурну групувальну табл.3 (поділивши сукупність на 3 групи – великі, середні та малі магазини) та побудувати гістограму.
Завдання 3    7
1. За даними про товарооборот у 2008 році обчислити середній (на 1 магазин) товарооборот :
-   за незгрупованими даними табл. 2,
- за згрупованими даними (інформацією) табл.3,
2. За даними про товарооборот у 2008 році - згрупованими та не згрупованими – обчислити показники варіації (звернути увагу на необхідність в кожному випадку використовувати відповідні – згруповані або незгруповані – середні).
3. Зробити висновок про зміну однорідності сукупності.
Завдання 4    10
За умови, що товарооборот 2006 р. відрізняється від товарообігу 2007 року на  – 5N%,  обчислити за даними про товарооборот  фірми в 2006 –2008 рр. базові, ланцюгові та середні показники динаміки, продемонструвавши взаємозв’язки ланцюгових та базових показників.
Завдання 5    14
За даними останнього рядочка табл.2 скласти табл.7.
Обчислити прирости прибутку за рахунок відокремленого впливу 2-х чинників в абсолютних та відносних (двома способами) одиницях виміру.
Список використаних джерел    16

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.