Вступ 3
1. Реферативний аналіз монографій 5
1.1. Шершньова З.Є. «Стратегічне управління» 5
1.2. Лапин Е.В. «Экономический потенциал предприятия» 9
2. Реферативний аналіз статей 12
2.1. Подсмашна І.М., «Формування конкурентного потенціалу підприємства та його оцінка» 12
2.2. Футало Т.В. , «Чинники і умови формування конкурентного середовища підприємств роздрібної торгівлі» 13
2.3. Петрович Й.М., Лущак Н.С. «Формування конкурентного потенціалу організації на інноваційних засадах» 15
2.4. Литвиненко О.Г. «Оцінка конкурентоспроможності підприємства: кваліметричний підхід» 17
2.5. Поповіченко Ю.А. «Моделі аналізу потенціалу конкурентоспроможності суб’єктів господарювання» 18
2.6. Савченко С.М. «Інформаційно-інноваційний механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства» 19
2.7. Масленнiков Д.Ю. «Стратегічне забезпечення конкурентоспроможності підприємства» 20
2.8. Смагач О.І. «Методологічні основи формування конкурентного потенціалу підприємств в умовах зростання відкритості української економіки» 21
2.9. Міценко Н.Г. «Конкурентоспроможність і конкурентні переваги підприємства в сучасних ринкових умовах» 23
2.10. Циганок О.О «Потенціал підприємства та резерви підвищення конкурентоспроможності» 24
Висновки 26
Список використаних джерел 27
Тип: | Контрольные |
Цена: | 120,00 грн. |
Дата сдачи: | 29.02.2012 |
ВУЗ: | КРОК |
НОМЕР: | 128545 |
Курс: | 6 |
Язык: | украинский |