ТОВ “Ангріс” по підтримці діяльності та ефективності діяльності може служити імідж компанії

ТОВ “Ангріс” по підтримці діяльності та ефективності діяльності може служити імідж компанії

Тип:Контрольные
Цена: 60,00 грн.
Дата сдачи: 29.10.2009
НОМЕР: 126200
Язык: украинский
Fill out my online form.

Вступ    3
1. Теоретична частина    4
Важливість навколишнього середовища для будь-якої організації є одним із фундаментальних положень теорії систем. Згідно із загальною теорією систем, діяльність організації буде більш успішною, якщо вона діє як відкрита система, що знаходиться у безперервній взаємодії із зовнішнім середовищем і має з ним зворотний зв'язок. У навколишньому середовищі можна виділити два сегменти: мега (головне) середовище і допоміжне середовище.
Мега-середовище, або генеральний сегмент зовнішнього середовища, відображає напрями процесів, що відбуваються у суспільстві. Воно включає п'ять основних елементів: технологію, економіку, політику держави, соціокультуру і міжнародний розвиток [6, с. 34].

2. Практична частина    12
Узагальнюючою характеристикою ефективності маркетингової діяльності ТОВ “Ангріс” по підтримці діяльності та ефективності діяльності може служити імідж компанії, який вона має серед споживачів на сучасному етапі. Адже імідж ТОВ „Ангріс” відображає якість та ефективність маркетингової діяльності компанії, якість продукції та послуг підприємства, привабливість цін, які формуються в залежності від ефективності здійснення діяльності, ефективність процесів управління підприємством та обслуговування клієнтів. Імідж підприємства є однією з головних характеристик його конкурентоспроможності. Зважаючи на це, проведемо оцінку іміджу ТОВ „Ангріс”, як інтегральної та узагальнюючої оцінки ефективності її діяльності щодо зміцнення ринкових позицій.
Висновки    19
Список використаних джерел    20

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.