1. Резюме 3
Бізнес-планом розглядається можливість відкриття нового торгівельного підприємства «Фреш» - фреш-бару на торгівельних площах ВАТ “Універмаг”Дитячий світ”.
Бар, загальною площею 6 кв.м., планується розмістити в холі першого поверху універмагу, поблизу ескалатора. Фреш-бар планується відкрити під назвою «Фреш» (рис.1.). Технічні і комунікаційні можливості узгодженні з архітектором, наявна площа в повній мірі відповідає потребам щодо відкриття бару.
Рис.1. План-схема розміщення фреш-бару «Фреш» у
ВАТ „Універмаг „Дитячий світ”
Місце розташування вибрано таким чином, щоб було забезпечено максимальний поток відвідувачів універмагу. Також проектований фреш-бар буде користуватися попитом серед співробітників універмагу та його орендаторів.
Основну ставку заплановано робити на яскраве оформлення торгівельної точки, а також роздачу рекламних листівок з пропозицією пригоститись свіжевіджатим соком.
Фінансування відкриття нового торгівельного відділу - фреш-бару планується здійснювати власними коштами засновників ТОВ «Фреш».
Фреш-бар «Фреш» буде розташовано на першому поверсі будинку ВАТ „Універмаг „Дитячий світ” поблизу ескалатора, з яскравою вивіскою, що дозволяє отримати якомога більшу аудиторію відвідувачів.
Фреш-бар займає площу 6 м2 і передбачає роботу двох барменів.
Інвестиційні потреби на відкриття фреш-бару становлять 86,0 тис.грн.
Фінансово-економічне обґрунтування реалізації проекту визначило чистий прибуток в розмірі 862 тис.грн., чиста рентабельність продажу - 34,5%.
2. Аналіз ринку 5
3. Торгівельний план 13
4. План маркетингу 14
5. Виробничий план 17
6. Організаційний план 19
7. Фінансовий план 22
Список використаної літератури 27
Тип: | Контрольные |
Цена: | 115,00 грн. |
Дата сдачи: | 18.02.2013 |
ВУЗ: | Міжгалузева Академія Управлінн |
НОМЕР: | 129231 |
Язык: | украинский |