6 варіант

6 варіант

Тип:Контрольные
Цена: 60,00 грн.
Дата сдачи: 05.01.2010
НОМЕР: 126461
Язык: украинский
Fill out my online form.

1. Види утримань із заробітної плати    3
2. Задача    11
Умова
Наскрізну задачу рекомендується виконувати в такій послідов¬ності:
1.  Скласти баланс на початок місяця (кінець попереднього).
2. Нарахувати заробітну плату працівників підприємства з усіма необхідними розрахунками та поясненнями з обов'язкових пла¬тежів, базою обчислення яких є кошти, що спрямовані на оплату праці, а також утримання із заробітної плати, передбачені чинним законодавством.
3. Скласти журнал реєстрації господарських операцій на основі по-чаткових відомостей за варіантами та результатами виконання попереднього пункту задач.
4. На підставі інформації про залишки на рахунках бухгалтерського обліку на початок місяця, складеного журналу реєстрації госпо¬дарських операцій, підкріпленого необхідними розрахунками та поясненнями, необхідно відкрити реєстри бухгалтерського облі¬ку (Т-рахунки, журнали, відомості або реєстри автоматизованої форми обліку), записати в них операції, які проведено за місяць, із журналу їх реєстрації, підрахувати обороти за дебетом і кре¬дитом рахунків, визначити кінцеві залишки (сальдо). Записи за рахунками необхідно провести з обов'язковим записом номера операції, під яким її подано в журналі реєстрації господарських операцій.
5.  На основі оформлених облікових реєстрів скласти оборотну відо-мість за синтетичними рахунками (оборотний баланс) і зробити записи в Головній книзі. Необхідно навести також сторінку Го¬ловної книги з одного або двох найхарактерніших (показових) рахунків (наприклад, 301, 311, 23, 79).
6.  На основі оборотного балансу скласти сальдовий баланс (ф. № 1) на кінець звітного місяця. За рахунками, які не закриваються кожного місяця, виконати трансформаційні записи з їх закриття. Перед складанням балансу необхідно ознайомитися з вимогами П(С)БО 2 "Баланс". При цьому слід звернути увагу, що одиницею в балансі підприємств, які не належать до суб'єктів малого бізнесу, є тисяча гривень з одним знаком після коми.
Таблиця 1
Залишки на рахунках бухгалтерського обліку станом на останній день попереднього місяця
Номер рахунка    Назва рахунка    Сума, грн.
1    2    3
104    Основні засоби (первинна вартість)    170 000
131    Знос основних засобів    12 000
125    Нематеріальні активи    2 000
133    Знос нематеріальних активів    500
14    Довгострокові фінансові інвестиції    78 500
201    Матеріали    26 000
207    Запасні частини    4 000
22    МШП    3 000
361    Розрахунки з вітчизняними покупцями    500
372    Розрахунки з підзвітними особами    1 000
40    Статутний капітал    200 000
441    Прибуток нерозподілений    120 730
443    Прибуток, використаний у звітному періоді    15 000
З01    Каса в національній валюті    100
311    Поточні рахунки в національній валюті    80 000
312    Поточні рахунки в іноземній валюті (4400 дол. США за курсом 5,00 грн за 1 дол.)    22 000
601    Короткострокові кредити банків у національній валюті    20 000
631    Розрахунки з вітчизняними постачальниками    24 000
641    Розрахунки за податками, у тому числі    
    З ПДВ     6 000
    З податку на прибуток    2 000
    з податку на доходи фізичних осіб    500
    з комунального податку    100
661    Розрахунки за заробітною платою    5 000
651    Розрахунки за пенсійним забезпеченням    600
652    Розрахунки за соціальним страхуванням від тимчасової втрати працездатності    80
653    Розрахунки за страхуванням на випадок безробіття    70
656    Розрахунки за страхуванням від нещасних випадків    20

Таблиця 2.
Інформація для нарахування заробітної плати

пор

    Прізвище, ім'я, по батькові

    Посада

    Поса-до¬вий ок¬лад, грн..

    Нарахо-ваний від-рядний заробіток

    Використання робочого часу, днів
                    Відпра-цьовано    Неви-ходи    Підстава невиходу
1    2    3    4    5    6    7    8
Адміністративний персонал    
1    Іванченко О. І.    директор    1200        20    2    Лікар-няний лист
2    Лозинський В. В.    головний    1000        22        
3    Лаврик К. С.    секретар    700        22        
Загальновиробничий персонал
4    Петренко А. О.    інженер-технолог    800        22        
5    Павленко М. Ю.    майстер    750        22        
6    Кліменко О. В.    комірник складу    600        22        
Робітники виробництва
7    Федоренко Т. С.    оператор        530    22        
8    Дмитрієв О. О.    оператор        520    22        
9    Лучко Л. С.    оператор        480    21    1    Лікар-няний
лист
10    Алексеєнко Ю. Д.    оператор        460    22        
11    Алещенко В. А.    оператор        510    22        

Примітки. Інформацію таблиці використовують у варіантах 1-12. Для варіантів 13-25 із штатного розпису виключити Ткаченко А.В.
Для працівників з порядковими номерами 1-6 у графі 4 наведено посадові оклади, з іншими номерами — у графі 5 фактичний заробі¬ток, нарахований за місяць. Усі працівники є членами профспілки, але платять внески само¬стійно. Ткаченко А. В. прийнятий на роботу в поточному місяці.
Середньоденний заробіток за шість останніх місяців Іванченко О. І. становив 38 гри, Лучко Л. С. — 22 грн.; страховий стаж в обох працівників — понад 8 років.
Результати розрахунків оформити в розрахунково-платіжній і платіжній відомостях за формами згідно з наказом Міністерства ста¬тистики України № 144.
Для нарахування комунального податку розрахувати середньо-спискову чисельність працівників згідно з Інструкцією № 286.
Таблиця 3
Початкові дані для складання журналу реєстрації господарських операцій
№ п.    Операція    Сума, грн.
1    2    3
1    Погашено заборгованість пос¬тачальника з поточного рахунка в національній валюті    Залишок на початок місяця
2    Зараховано на поточний раху¬нок дохід від довгострокових фінансових інвестицій (диві¬денди за минулий рік)    2 100
3    Оприбутковано від постачаль¬ників матеріали (без ПДВ)    12 000
4    Податковий кредит з ПДВ    визначити
5    Затверджено авансовий звіт за витратами на відрядження адміністративного персоналу    9000
6    Невитрачені суми повернуто в касу, затверджені перевитрати виплачено з каси з попереднім отриманням готівки в банку    Визначити
7    Отримано зі складу у виробництво матеріали    21000
8    Перераховано до бюджету ПДВ    6000
9    Перераховано до бюджету податок на прибуток    2000
10    Перераховано до бюджету податок на доходи фізичних осіб    500
11    Перераховано до бюджету комунальний податок    100
12    Перераховано до Пенсійного фонду    600
13    Перераховано до Фонду со¬ціального страхування від тим-часової втрати працездатності    100
Продовження табл. 3
1    2    3
14    Перераховано до Фонду соціального страхування по безробіттю    70
15    Перераховане до Фонду соціального страхування від нещасних випадків    20
16    Отримано з банку готівку на виплату заробітної плати    5 000
17    Виплачено заробітну плату    4 700
18    Депоновано невиплачену заробітну плату    Визначити
19    Здано до банку залишок готівки    Визначити
20    Погашено короткостроковий кредит банку    15000
21    Сплачено та віднесено % за кредитом    800
22    Перераховано орендодавцю за операційну оренду адміністра¬тивного приміщення за поточ¬ний і наступний місяці    3600
23    Податковий кредит з ПДВ    Визначити
24    Віднесено орендну плату поточного місяця    Визначити
25    Віднесено орендну плату наступного місяця    Визначити
26    Нараховано знос виробничих основних засобів    3600
27    Відпущено у виробництво МШП    130
28    Виявлено нестачу матеріалів загалом    120
    у т. ч.: природний збиток    15
    з вини комірника    105
29    Податкове зобов'язання з ПДВ на суму нестачі, в якій винен комірник    21
30    Визначено та віднесено на винну особу суму, яку повинно бути відшкодовано згідно із законодавством України    Визначити
31    Нараховано до бюджету суму перевищення відшкодування нестачі    Визначити
32    Прийнято до каси суму відшкодування    Визначити
33    Здано до банку готівку    Визначити
34    Нараховано заробітну плату:
• персоналу виробництва
• загальновиробничому персоналу    Визначити
35    Утримано із заробітної плати: • податок на доходи фізичних осіб • до Фонду соціального страху¬вання на випадок безробіття
• страхові збори до Пенсійного фонду
• страхові збори до Фонду на випадок безробіття    Визначити
36    Нараховано обов'язкові збори на соціальне страхування:
• до Пенсійного фонду • до Фонду соціального страхування по тимчасовій непрацездатності • до Фонду соціального страху¬вання на випадок тимчасової втрати працездатності • до фонду соціального страху¬вання від нещасних випадків (умовно 2,3%)    Визначити
        
 

Продовження табл. 3
1    2    3
37    Нараховано комунальний податок    Визначити
38    Перераховано банку за розрахункове обслуговування    100
39    Здано на склад готову продук¬цію за фактичною собівартістю    Визначити
40    Готову продукцію відвантажено покупцям    36000
41    Податкове зобов'язання з ПДВ    Визначити
42    Списана фактична собівартість відвантаженої готової продукції    Визначити
43    Нарахована операційна курсова різниця за іноземною валютою    Визначити
44    Нараховано резерв сумнівних боргів у розмірі 1% суми заборгованості покупців    Визначити
45    На поточний рахунок у банк надійшов аванс від покупця    900
46    Нараховано податкове зобов'язання з ПДВ    Визначити
47    3 поточного рахунка до банку перераховано аванс постачальника    1200
48    Нараховано податковий кредит ПДВ    Визначити
49    Виконано трансформаційні запаси із закриття рахунків класів 7 і 9 з віднесенням на рахунок 79 і визначення фінансового результату    Визначити
50    Визначено валові доходи    Визначити
51    Визначено валові витрати    Визначити
52    Нараховано податок на прибуток: • сума за податковим обліком • різниця між податковим і бухгалтерським обліками    Визначити
53    Сума податку на прибуток відноситься на фінансовий результат    Визначити
54    Закривається рахунок 79 з формуванням нерозподіленого прибутку    Визначити
55    Сума прибутку спрямовується до резервного капіталу    Визначити
Список використаної літератури    42

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.