6 завдань

6 завдань

Тип:Контрольные
Цена: 80,00 грн.
Дата сдачи: 14.04.2010
ВУЗ: КГІ
НОМЕР: 126854
Курс: 5
Язык: украинский
Fill out my online form.

1.Якими наслідками інтернаціоналізації світового господарства зумовлена поява нових пріоритетів маркетингу? Назвіть і охарактеризуйте ці пріоритети, наведіть приклади.    3
2.У чому полягає сутність ідентифікації сегментів існуючих в усіх або багатьох країнах? Які умови необхідні для використання цього підходу? Охарактеризуйте його переваги та недоліки.    11
3.Охарактеризуйте елементи товару в міжнародному маркетингу. Який існує зв’язок елементів товару з його конкурентоспроможністю.    15
4.Назвіть і охарактеризуйте безпосередні елементи міжнародної маркетингової комунікації. Наведіть приклади.    17
5.Охарактеризуйте структуру поглиблення міжнародного маркетингового дослідження.    19
6.Проаналізувати стратегію та міжнародний комплекс маркетингу зарубіжної фірми-виробника взуття на українському ринку та визначити шляхи його вдосконалення.    28
Список використаної літератури    29

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.