1.Якими наслідками інтернаціоналізації світового господарства зумовлена поява нових пріоритетів маркетингу? Назвіть і охарактеризуйте ці пріоритети, наведіть приклади. 3
2.У чому полягає сутність ідентифікації сегментів існуючих в усіх або багатьох країнах? Які умови необхідні для використання цього підходу? Охарактеризуйте його переваги та недоліки. 11
3.Охарактеризуйте елементи товару в міжнародному маркетингу. Який існує зв’язок елементів товару з його конкурентоспроможністю. 15
4.Назвіть і охарактеризуйте безпосередні елементи міжнародної маркетингової комунікації. Наведіть приклади. 17
5.Охарактеризуйте структуру поглиблення міжнародного маркетингового дослідження. 19
6.Проаналізувати стратегію та міжнародний комплекс маркетингу зарубіжної фірми-виробника взуття на українському ринку та визначити шляхи його вдосконалення. 28
Список використаної літератури 29
Тип: | Контрольные |
Цена: | 80,00 грн. |
Дата сдачи: | 14.04.2010 |
ВУЗ: | КГІ |
НОМЕР: | 126854 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |