1.Якими наслідками інтернаціоналізації світового господарства зумовлена поява нових пріоритетів маркетингу? Назвіть і охарактеризуйте ці пріоритети, наведіть приклади.    3
2.У чому полягає сутність ідентифікації сегментів існуючих в усіх або багатьох країнах? Які умови необхідні для використання цього підходу? Охарактеризуйте його переваги та недоліки.    11
3.Охарактеризуйте елементи товару в міжнародному маркетингу. Який існує зв’язок елементів товару з його конкурентоспроможністю.    15
4.Назвіть і охарактеризуйте безпосередні елементи міжнародної маркетингової комунікації. Наведіть приклади.    17
5.Охарактеризуйте структуру поглиблення міжнародного маркетингового дослідження.    19
6.Проаналізувати стратегію та міжнародний комплекс маркетингу зарубіжної фірми-виробника взуття на українському ринку та визначити шляхи його вдосконалення.    28
Список використаної літератури    29
| Тип: | Контрольные | 
| Цена: | 80,00 грн. | 
| Дата сдачи: | 14.04.2010 | 
| ВУЗ: | КГІ | 
| НОМЕР: | 126854 | 
| Курс: | 5 | 
| Язык: | украинский | 
