Завдання 3
Керівництво великого підприємства харчової промисловості зацікавлена в побудов математичної моделі для того, щоб спрогнозувати реалізацію однієї із своїх вже довго існуючих торгових марок. Були зібрані статистичні дані.
Побудувати лінійну економетричну модель, що характеризує залежність реалізації за 6 міс (ум.од), від витрат на рекламу (х1) та ціни конкурента (х2) за статистичними даними, які наведені в таблиці 1.
Необхідно:
1. Побудувати лінійну економетричну модель, яка описує залежність між реалізацією продукції та факторами хі.
2. Обчислити об'єм реалізації продукції за побудованою моделлю для значень факторів наведених в таблиці 1 порівняти їх з фактичними, обчисливши значення залишків та суму їх квадратів.
3. Розрахувати середні значення показника у, факторів хі та їх середні квадратичні відхилення.
4. Представити модель стандартизованому вигляді.
5. Спрогнозувати об'єм реалізації продукції на перше півріччя 2002 року коли відомо, що х2 = 7,1; х3 = 17,3; х4 = 18,1; х5 = 121,4.
Розв’язування 4
Список використаних джерел 11
Тип: | Контрольные |
Цена: | 40,00 грн. |
Дата сдачи: | 28.04.2010 |
ВУЗ: | Європ |
НОМЕР: | 126942 |
Курс: | 3 |
Язык: | украинский |