ВСТУП 3
1. СПОЖИВЧИЙ РИНОК ТА ЙОГО ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ 5
1.1 Сутність споживчого ринку і характеристика найважливіших елементів 5
1.2. Прийняття рішення про купівлю товару на споживчому ринку 6
2. АНАЛІЗ РІВНЯ ЖИТТЯ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ДИНАМІКУ СПОЖИВЧОГО РИНКУ 10
2.1 Рівень життя населення України 10
2.2 Аналіз рівня доходів населення України 15
3. ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СПОЖИВЧОГО РИНКУ УКРАЇНИ 18
3.1 Структура та динаміка споживчого ринку України протягом 1991-2007 18
3.2 Аналіз споживчого ринку в 2008-2009 рр, проблеми та перспективи розвитку в кризових умовах 23
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30
Тип: | Курсовые |
Цена: | 120,00 грн. |
Дата сдачи: | 26.09.2009 |
ВУЗ: | Торговий |
НОМЕР: | 126085 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |