Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи аналізу середовища підприємства та загальна характеристика підприємства 6
1.1. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства 6
1.2. Класифікація середовища 8
1.3. Види середовища 10
Розділ 2. Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища ДП „ЦРА № 76” ТОВ „ОАХК” 18
2.1. Сучасний стан та проблеми розвитку фармацевтичного ринку України 18
2.2. Аналіз внутрішнього середовища ДП „ЦРА № 76” ТОВ „ОАХК” 21
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного управління ДП „ЦРА № 76” ТОВ „ОАХК” 30
3.1. Розробка стратегії розвитку ДП „ЦРА № 76” ТОВ „ОАХК” 30
3.2. Стратегія горизонтальної диверсифікації шляхом розширення асортименту товарів 35
3.3. Економічне обґрунтування запропонованих заходів 37
Висновки 40
Список використаних джерел 42
Тип: | Курсовые |
Цена: | 80,00 грн. |
Дата сдачи: | 15.04.2009 |
ВУЗ: | Крок |
НОМЕР: | 125953 |
Курс: | 2 |
Язык: | украинский |