Їмідж ведучої на телебаченні на прикладі Юлії Литвиненко у програмі «Позаочі»

Їмідж ведучої на телебаченні на прикладі Юлії Литвиненко у програмі «Позаочі»

Тип:Курсовые
Цена: 200,00 грн.
Дата сдачи: 04.04.2011
ВУЗ: КІМО
НОМЕР: 127785
Курс: 4
Язык: украинский
Fill out my online form.

Анотація    3
Вступ    5
Розділ 1. «Імідж» та його загальна характеристика    8
1.1 Ціннісні характеристики створення іміджу    10
1.2 Основні типи іміджу    13
1.3 Програми, котрі ілюстрували б зв'язок іміджу з тематикою передачі та з цільовою аудиторією    14
1.4 Програми у контексті імідж та жанр    16
Розділ 2. Телевізійний імідж ведучої Юлії Литвиненко (програма «Позаочі») як складова її майстерності    18
2.1 Юлія Литвиненко – приклад успішної телеведучої україно-російського масштабу    18
2.2 Імідж телеведучої на прикладі програми «Позаочі»    20
Розділ 3. Психологічні проблеми в дискусії іміджу телебачення    24
3.1 Психологічні чинники кар’єри діяльності тележурналіста    26
3.1.1 Позитивний імідж тележурналіста    33
3.2 Проблеми сприйняття глядачем телепередач    33
Висновки    35
Список використаних джерел    40

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.