Анотація 3
Вступ 5
Розділ 1. «Імідж» та його загальна характеристика 8
1.1 Ціннісні характеристики створення іміджу 10
1.2 Основні типи іміджу 13
1.3 Програми, котрі ілюстрували б зв'язок іміджу з тематикою передачі та з цільовою аудиторією 14
1.4 Програми у контексті імідж та жанр 16
Розділ 2. Телевізійний імідж ведучої Юлії Литвиненко (програма «Позаочі») як складова її майстерності 18
2.1 Юлія Литвиненко – приклад успішної телеведучої україно-російського масштабу 18
2.2 Імідж телеведучої на прикладі програми «Позаочі» 20
Розділ 3. Психологічні проблеми в дискусії іміджу телебачення 24
3.1 Психологічні чинники кар’єри діяльності тележурналіста 26
3.1.1 Позитивний імідж тележурналіста 33
3.2 Проблеми сприйняття глядачем телепередач 33
Висновки 35
Список використаних джерел 40
Тип: | Курсовые |
Цена: | 200,00 грн. |
Дата сдачи: | 04.04.2011 |
ВУЗ: | КІМО |
НОМЕР: | 127785 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |