Ефективність реклами в пресі

Ефективність реклами в пресі

Тип:Курсовые
Цена: 180,00 грн.
Дата сдачи: 25.04.2011
ВУЗ: культури і
НОМЕР: 127901
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    1

РОЗДІЛ 1. ІСТОРИЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКЛАМИ    5
1.1.    Історичні аспекти виникнення реклами в пресі    5
1.2.    Теоретичні засади рекламної діяльності    10

РОЗДІЛ 2. СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ В ПРЕСІ    14
2.1. Сучасні методи оцінки ефективності реклами в пресі    14
2.2. Визначення комунікативної ефективності рекламного звернення в пресі    17
2.3. Інструменти оцінки економічної ефективності реклами в пресі    24

РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМИ В ПРЕСІ    27
3.1. Огляд вітчизняного ринку друкованих ЗМІ    27
3.2. Зарубіжний і вітчизняний досвід використання ефективної реклами в пресі    28

ВИСНОВКИ    31

Список використаних джерел    32

Додаток А    34
Додаток Б    36

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.