ВСТУП 1
РОЗДІЛ 1. ІСТОРИЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКЛАМИ 5
1.1. Історичні аспекти виникнення реклами в пресі 5
1.2. Теоретичні засади рекламної діяльності 10
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ В ПРЕСІ 14
2.1. Сучасні методи оцінки ефективності реклами в пресі 14
2.2. Визначення комунікативної ефективності рекламного звернення в пресі 17
2.3. Інструменти оцінки економічної ефективності реклами в пресі 24
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМИ В ПРЕСІ 27
3.1. Огляд вітчизняного ринку друкованих ЗМІ 27
3.2. Зарубіжний і вітчизняний досвід використання ефективної реклами в пресі 28
ВИСНОВКИ 31
Список використаних джерел 32
Додаток А 34
Додаток Б 36
Тип: | Курсовые |
Цена: | 180,00 грн. |
Дата сдачи: | 25.04.2011 |
ВУЗ: | культури і |
НОМЕР: | 127901 |
Язык: | украинский |