Стратегії і правила в готельно-туристичному бізнесі на сучасному етапі

Стратегії і правила в готельно-туристичному бізнесі на сучасному етапі

Тип:Курсовые
Цена: 140,00 грн.
Дата сдачи: 06.10.2009
НОМЕР: 126120
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ У ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ    5
1.1. Теоретичні підходи до формування стратегії компанії    5
1.2. Види стратегій в готельно-туристичному бізнесі    18
2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ І ПРАВИЛ В ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ В М. КИЄВІ    32
2.1. Готельне господарство м. Києва на сучасному етапі    32
2.2. Аналіз умов та результатів впровадження на готельний ринок Києва ланцюгових готелів високого класу на прикладі Hyatt Regency Kyiv    38
3. СТРАТЕГІЇ ГОТЕЛІВ ВИСОКОГО КЛАСУ ПРИ ВПРОВАДЖЕННІ НА ГОТЕЛЬНИЙ РИНОК КИЄВА    42
ВИСНОВКИ    53
СПИСОК  ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ    56

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.