ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ У ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 5
1.1. Теоретичні підходи до формування стратегії компанії 5
1.2. Види стратегій в готельно-туристичному бізнесі 18
2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ І ПРАВИЛ В ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ В М. КИЄВІ 32
2.1. Готельне господарство м. Києва на сучасному етапі 32
2.2. Аналіз умов та результатів впровадження на готельний ринок Києва ланцюгових готелів високого класу на прикладі Hyatt Regency Kyiv 38
3. СТРАТЕГІЇ ГОТЕЛІВ ВИСОКОГО КЛАСУ ПРИ ВПРОВАДЖЕННІ НА ГОТЕЛЬНИЙ РИНОК КИЄВА 42
ВИСНОВКИ 53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 56
Тип: | Курсовые |
Цена: | 140,00 грн. |
Дата сдачи: | 06.10.2009 |
НОМЕР: | 126120 |
Язык: | украинский |