ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади вибору та обґрунтування стратегії сегментації підприємства 5
1.1 Аналіз останніх досліджень і публікацій з проблеми, що розглядається 5
1.2 Сутність цільового ринку, сегментування та позиціювання товарів на ньому 7
1.3 Приниципи сегментування ринку 9
1.4 Стратегії охоплення ринку 14
РОЗДІЛ 2 Дослідження привабливості ринкових сегментів ДП ВАТ «Київхліб» Хлібокомбінат №2» 17
2.1 Техніко-економічна характеристика ДП ВАТ «Київхліб» Хлібокомбінат №2» 17
2.2 Макро- і мікросегментування ринку промислових товарів 21
РОЗДІЛ 3. Розроблення пропозицій щодо вибору сегментів ринку 24
3.1 Вибір привабливих ринкових сегментів 24
3.2 Вибір стратегій охоплення ринку 26
ВИСНОВОК 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
Тип: | Курсовые |
Цена: | 150,00 грн. |
Дата сдачи: | 29.07.2011 |
ВУЗ: | МАУП |
НОМЕР: | 128139 |
Язык: | украинский |