Стратегічна сtгментація ринку

Стратегічна сtгментація ринку

Тип:Курсовые
Цена: 150,00 грн.
Дата сдачи: 29.07.2011
ВУЗ: МАУП
НОМЕР: 128139
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади вибору та обґрунтування стратегії сегментації підприємства    5
1.1 Аналіз останніх досліджень і публікацій з проблеми, що розглядається    5
1.2 Сутність цільового ринку, сегментування та позиціювання товарів на ньому    7
1.3 Приниципи сегментування ринку    9
1.4 Стратегії охоплення ринку    14
РОЗДІЛ 2 Дослідження привабливості ринкових сегментів ДП ВАТ «Київхліб» Хлібокомбінат №2»    17
2.1 Техніко-економічна характеристика ДП ВАТ «Київхліб» Хлібокомбінат №2»    17
2.2 Макро- і мікросегментування ринку промислових товарів    21
РОЗДІЛ 3. Розроблення пропозицій щодо вибору сегментів ринку    24
3.1 Вибір привабливих ринкових сегментів    24
3.2 Вибір стратегій охоплення ринку    26
ВИСНОВОК    28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ    30

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.