Вступ 3
Розділ 1. Роль мас-медіа в умовах демократизації суспільства 5
1.1. Сутність та суспільне значення засобів масової інформації (мас-медіа) в умовах демократизації 5
1.2. Вплив ЗМІ на політичні орієнтації електорату 10
Розділ 2. Засоби масової інформації в передвиборних процесах 15
2.1. Політична активність мас-медіа в предвиборчий період в Україні 15
2.1. Загальні засади участі ЗМІ в передвиборній агітації 18
2.2. Порядок використання електронних (аудіовізуальних) засобів масової інформації 23
Висновки 31
Список використаних джерел 32
Тип: | Курсовые |
Цена: | 90,00 грн. |
Дата сдачи: | 06.02.2012 |
ВУЗ: | КНУКІМ |
НОМЕР: | 128480 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |