ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ПО НАБОРУ ТА ВІДБОРУ КАДРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ 5
1.1 Організація роботи рекрутингових компаній щодо підбору кадрів для туристичних підприємств 5
1.2 Специфіка кадрового потенціалу для підприємств туристичної 6
індустрії 6
1.3 Стимулювання персоналу, особливості застосування в туристичних підприємствах 11
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ НАБОРУ ТА ВІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «ТУІ» 16
2.1 Характеристика організаційно-економічної діяльності туристичної фірми «ТУІ» 16
2.2 Особливості роботи НR відділу в туристичній компанії «ТУІ», аналіз ефективності використання кадрового потенціалу 22
РОЗДІЛ 3 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСОКНАЛЕННЯ НАБОРУ ТА ВІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ” ТУІ ” 34
3.1 Практичні рекомендації щодо поліпшення та удосконалення роботи підбору та набору персоналу в туристичному підприємстві «ТУІ» 34
3.2 Коучинг як новий інноваційний спосіб мотивації персоналу 39
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45
ДОДАТКИ 47
Тип: | Курсовые |
Цена: | 150,00 грн. |
Дата сдачи: | 13.03.2012 |
ВУЗ: | КНТЕУ |
НОМЕР: | 128561 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |