ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМУНІКАЦІЇНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ В ГОТЕЛЬНОМУ ЧИ РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ 5
1.1. Загальна характеристика видів комунікації в готельному чи ресторанному господарстві 5
1.2. Організація процесу комунікаційної роботи в готельному чи ресторанному господарстві 7
1.3. Використання комунікаційних інструментів в готельному чи ресторанному господарстві 9
2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (ГРК «ЧАБАНИ») 12
2.1. Загальна характеристика організаційно-економічної діяльності в готельному господарстві ГРК «Чабани» 12
2.2. Особливості застосування комунікації роботи в готельному господарстві ГРК «Чабани» 16
2.3. Ефективність використання комунікації ГРК «Чабани» 20
3. ПЕРСПЕКТИВИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ЧИ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 31
3.1. Практині рекомендації, щодо ефективної роботи комунікації в готельному чи ресторанному господарстві 31
3.2. Впровадження інноваційних інструментів комунікації в готельному чи ресторанному господарстві 37
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45
ДОДАТКИ
Тип: | Курсовые |
Цена: | 130,00 грн. |
Дата сдачи: | 13.03.2012 |
ВУЗ: | КНТЕУ |
НОМЕР: | 128562 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |