ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ДІЛОВОГО ТУРУ ДО НІМЕЧЧИНИ 6
1.1.Оцінка попиту на даний вид подорожей та портрет потенційного клієнта 6
1.2.Оцінка пропозиції 8
1.3.Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 10
РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТ ТУРУ 13
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 13
2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 20
2.1.2. Оцінка території 23
2.2. Форма туру та схема маршруту 24
2.3. Пакет послуг 25
2.4. Програма туру 28
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 29
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 30
РОЗДІЛ 3. МАРКЕТИНГ НОВОГО ТУРУ 32
3.1. Позиціонування та просування нового туру 32
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка туру 35
З огляду на вищезазначене, зауважимо, що у кампанії просування туристичного продукту доцільно використовувати наступні засоби маркетингових комунікацій: 35
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
Тип: | Курсовые |
Цена: | 150,00 грн. |
Дата сдачи: | 28.03.2012 |
ВУЗ: | КНУКІМ |
НОМЕР: | 128647 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |