ВСТУП……………………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В ТРАНСПОРТНІЙ ГАЛУЗІ…………………………………………………………………………….5
1.1. Сутність та значення цінової політики …………………………………..5
1.2. Методи ціноутворення в транспортній галузі …………………………...8
1.3. Фактори, що впливають на формування тарифів на послуги транспорту…………………………………………………………………16
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ТОВ «ТРЕМБІТА»……………………………………………………………………..20
2.1. Аналіз виробничо – господарської діяльності ВАТ «Трембіта»……....20
2.2. Аналіз цінової політики ВАТ «Трембіта»………………………………31
2.3. Аналіз факторів впливу на цінову політику ВАТ «Трембіта»…………45
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ВАТ «Трембіта»……………………………………………………………..52
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...64
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...68
Тип: | Курсовые |
Цена: | 250,00 грн. |
Дата сдачи: | 05.04.2012 |
ВУЗ: | КРОК |
НОМЕР: | 128685 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |