Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти системи по просуванню торгової марки 5
1.1. Просування: поняття, мета, способи 5
1.2. Поняття ринку FMCG 7
1.3. Торгова марка і її роль в просуванні товару. Інструменти просування торгової марки 8
Розділ 2. Стратегія і тактика конкурентної боротьби підприємства на ринку товарів повсякденного вжитку (FMCG) 12
2.1. Стратегія і тактика як управлінські категорії, їх взаємозалежність та відмінність 12
2.2. Класифікація видів конкурентних стратегій та тактик 18
2.3. Інструменти конкурентної боротьби на ринку FMCG 22
Розділ 3. Тенденції, рекомендації, доводи, спростування стратегії і тактики конкурентної боротьби 28
Висновки 37
Список використаної літератури 39
Тип: | Курсовые |
Цена: | 190,00 грн. |
Дата сдачи: | 20.11.2012 |
ВУЗ: | КНЕУ |
НОМЕР: | 129057 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |