Стратегія і і тактика конкурентої боротьби підприємства на ринку товарів повсякденного вжитку(FMCG)

Стратегія і і тактика конкурентої боротьби підприємства на ринку товарів повсякденного вжитку(FMCG)

Тип:Курсовые
Цена: 190,00 грн.
Дата сдачи: 20.11.2012
ВУЗ: КНЕУ
НОМЕР: 129057
Курс: 4
Язык: украинский
Fill out my online form.

Вступ    3
Розділ 1. Теоретичні аспекти системи по просуванню торгової марки    5
1.1. Просування: поняття, мета, способи    5
1.2. Поняття ринку FMCG    7
1.3. Торгова марка і її роль в просуванні товару. Інструменти просування торгової марки    8
Розділ 2. Стратегія і тактика конкурентної боротьби підприємства на ринку товарів повсякденного вжитку (FMCG)    12
2.1. Стратегія і тактика як управлінські категорії, їх взаємозалежність та відмінність    12
2.2. Класифікація видів конкурентних стратегій та тактик    18
2.3. Інструменти конкурентної боротьби на ринку FMCG    22
Розділ 3. Тенденції, рекомендації, доводи, спростування стратегії і тактики конкурентної боротьби    28
Висновки    37
Список використаної літератури    39

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.