Формирование фирменного стиля турфирмы

Формирование фирменного стиля турфирмы

Тип:Курсовые
Цена: 300,00 грн.
Дата сдачи: 04.12.2012
НОМЕР: 129108
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП…………………………………………………………    3
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІМІДЖУ ТА МІСЦЕ ФІРМОВОГО СТИЛЮ У ПРОЦЕСІ ЙОГО ФОРМУВАННЯ………………………………………………    5
Теоретичні основи формування іміджу сучасного підприємства……………………………………………………    5
Елементи фірмового стилю підприємства……………………    11
Етапи розробки фірмового стилю підприємства…………….    17
АНАЛІЗ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "ІНТЕР"……………………………………………..    21
Загальна характеристика туристичної фірми "Інтер"………..    21
Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми "Інтер"…………………………………………………………..    31
Аналіз фірмового стилю туристичної фірми "Інтер" ……….    42
ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ІНТЕР"…………………………………………………………    50
Напрямки вдосконалення фірмового стилю туристичної фірми "Інтер"…………………………………………………...    50
Обґрунтування пропозицій щодо удосконалення фірмового стилю туристичної фірми "Інтер"…………………………….    57
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ…………………………….    60
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА  ДЖЕРЕЛ……………………………………………………….    
63
ДОДАТКИ…………………………………………………......    67

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.