ВСТУП………………………………………………………… 3
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІМІДЖУ ТА МІСЦЕ ФІРМОВОГО СТИЛЮ У ПРОЦЕСІ ЙОГО ФОРМУВАННЯ……………………………………………… 5
Теоретичні основи формування іміджу сучасного підприємства…………………………………………………… 5
Елементи фірмового стилю підприємства…………………… 11
Етапи розробки фірмового стилю підприємства……………. 17
АНАЛІЗ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "ІНТЕР"…………………………………………….. 21
Загальна характеристика туристичної фірми "Інтер"……….. 21
Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми "Інтер"………………………………………………………….. 31
Аналіз фірмового стилю туристичної фірми "Інтер" ………. 42
ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ІНТЕР"………………………………………………………… 50
Напрямки вдосконалення фірмового стилю туристичної фірми "Інтер"…………………………………………………... 50
Обґрунтування пропозицій щодо удосконалення фірмового стилю туристичної фірми "Інтер"……………………………. 57
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………. 60
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ……………………………………………………….
63
ДОДАТКИ…………………………………………………...... 67
Тип: | Курсовые |
Цена: | 300,00 грн. |
Дата сдачи: | 04.12.2012 |
НОМЕР: | 129108 |
Язык: | украинский |