ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. СУТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ В МАГАЗИНІ 5
1.1. Сутність організації продажу товарів у магазині 5
1.2. Методи організації продажу товарів у магазинах самообслуговування 8
1.3. Оцінка ефективності продажу товарів у магазинах самообслуговування 14
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У МАГАЗИНАХ САМООБСЛУГОВУВАННЯ МЕРЕЖІ „СІЛЬПО” 18
2.1. Оцінка ефективності існуючої системи організації продажу товарів в мережі „Сільпо” 21
2.2. Загальна господарсько-економічна характеристика торгової мережі „Сільпо” 18
2.3. Аналіз організаційної структури магазину та його товарного асортименту 18
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ В МАГАЗИНАХ САМООБСЛУГОВУВАННЯ 31
3.1 Шляхи вдосконалення організації продажу товарів 31
3.2. Напрямки вдосконалення організації продажу товарів в магазині самообслуговування (анкетування, тренінг продавців, нова схема торгового залу – обов’язково) 35
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45
ДОДАТКИ 49
Тип: | Курсовые |
Цена: | 100,00 грн. |
Дата сдачи: | 16.01.2013 |
ВУЗ: | Ірпенський коледж |
НОМЕР: | 129177 |
Курс: | 2/4 |
Язык: | украинский |