ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АУДИТУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ 6
1.1. Мета і завдання аудиту розрахунків з покупцями і замовниками 6
1.2. Організація аудиту розрахунків з розрахунків з покупцями і замовниками 13
1.3. Методика аудиту розрахунків з покупцями і замовниками 15
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ПРОДАГРО» 21
2.1. Техніко-економічна характеристика діяльності ТОВ «ПродАгро» 21
2.2. Аналіз розрахунків з покупцями і замовниками ТОВ «ПродАгро» 23
2.3. Оцінка фактичного стану організації обліку в ТОВ «ПродАгро» 32
РОЗДІЛ 3. ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ ТОВ «ПРОДАГРО» 36
3.1. Планування аудиту розрахунків з покупцями і замовниками ТОВ «ПродАгро» 36
3.2. Процес аудиторської перевірки розрахунків розрахунків з покупцями і замовниками ТОВ «ПродАгро» 41
3.3. Узагальнення результатів аудиторської перевірки розрахунків з покупцями і замовниками ТОВ «ПродАгро» 50
ВИСНОВКИ 54
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 56
ДОДАТКИ 60
Тип: | Курсовые |
Цена: | 135,00 грн. |
Дата сдачи: | 28.10.2009 |
ВУЗ: | КНУТД |
НОМЕР: | 126199 |
Язык: | украинский |