ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄСТВА 5
1.1. Сутність та методи маркетингових досліджень в туризмі 5
1.2. Рекламна політика підприємства: завдання та цілі 11
1.3. Особливості організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства 17
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПП «4 СЕЗОНИ» 23
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «4 сезони» 23
2.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища туристичного підприємства «4 сезони» 44
2.3. Діагностика організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства «4 сезони» 55
Розділ 3. Шляхи оптимізації організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства «4 сезони» 61
3.1. Недоліки організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства «4 сезони» 61
3.2. Напрямки вдосконалення організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства «4сезони» 64
Висновки 70
Список використаної літератури 73
Тип: | Курсовые |
Цена: | 400,00 грн. |
Дата сдачи: | 22.02.2013 |
ВУЗ: | КУТЕП |
НОМЕР: | 129219 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |