Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства

Тип:Курсовые
Цена: 400,00 грн.
Дата сдачи: 22.02.2013
ВУЗ: КУТЕП
НОМЕР: 129219
Курс: 4
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄСТВА    5
1.1.    Сутність та методи маркетингових досліджень в туризмі    5
1.2. Рекламна політика підприємства: завдання та цілі    11
1.3.    Особливості організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства    17
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПП «4 СЕЗОНИ»    23
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «4 сезони»    23
2.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища туристичного підприємства «4 сезони»    44
2.3. Діагностика організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства «4 сезони»    55
Розділ 3. Шляхи оптимізації організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства «4 сезони»    61
3.1. Недоліки організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства «4 сезони»    61
3.2. Напрямки вдосконалення організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства «4сезони»    64
Висновки    70
Список використаної літератури    73



Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.