Вступ………………………………………………………………………………3
Розділ 1. Теоретичні аспекти обслуговування споживачів в закладах рекреаційного призначення за системою all inclusive………………………….6
1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації роботи в Україні…6
1.2. Характеристика закладів рекреаційного призначення…………………14
1.3. Організація надання послуг в готелях по системі All inclusive…………19
Розділ 2. Аналіз обслуговування споживачів в закладах рекреаційного призначення за системою all inclusive…………………………………………27
2.1. Загальна характеристика готелю в якому використовується система all inclusive…………………………………………………………………………...27
2.2. Аналіз та організація роботи системи all inclusive в готелі……………..30
2.3. Загальна характеристика надання послуг з харчування у ресторані при готелі рекреаційного призначенні за технологією all inclusive……………….35
Розділ 3. Пропозиції щодо удосконалення організації обслуговування споживачів в закладі рекреаційного призначення за системою all inclusive..40
Висновки та пропозиції………………………………………………………….44
Список використаних джерел………………………………………………….47
Тип: | Курсовые |
Цена: | 280,00 грн. |
Дата сдачи: | 11.03.2013 |
ВУЗ: | КНТЕУ |
НОМЕР: | 129273 |
Язык: | украинский |