Дослідження маркетингової політики розподвлу на … підприємстві

Дослідження маркетингової політики розподвлу на … підприємстві

Тип:Курсовые
Цена: 200,00 грн.
Дата сдачи: 06.11.2009
ВУЗ: НУХТ
НОМЕР: 126229
Курс: 4
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВАТОВ „Веста-МХ”     5
РОЗДІЛ 2
СУТНІСТЬ ТА ЦІЛІ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ    14
РОЗДІЛ 3
АНАЛІЗ ДІЮЧИХ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ТА ТОВАРОРУХУ    23
3.1. Аналіз рівнів каналів розподілу    23
3.2. Характеристика та аналіз посередників підприємства ТОВ „Веста-МХ”     26
3.3. Дослідження каналів товароруху    28
3.4. Аналіз методів і систем збуту    32
РОЗДІЛ 4
РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „Веста-МХ”     34
4.1. Основні напрямки вдосконалення політики розподілу    34
4.2. Маркетингове обгрунтування запропонованих заходів    39
4.3. Вплив запропонованих заходів на діяльність підприємтсва    41
ВИСНОВКИ    45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ    48
ДОДАТКИ    49
Додаток А    49

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.