ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОГІЧНІ ОСНОВИ 6
1.1. Структура та функції служби приймання та обслуговування 6
1.2. Організація роботи службовців, що здійснюють розрахунок 10
1.3. Види розрахунків в готелі 12
1.4. Технологічна операція основного технологічного циклу 13
1.5. Технологічна операція „Організація виїзду та розрахунок” при виїзді. Складання актів на порчу готельного майна 14
1.6. Автоматизація технологічних процесів в готелі 15
1.7. Взаємозв’язок служб в готелі при здійсненні розрахунку 21
1.8. Порядок заповнення документації 21
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ В’ЇЗДУ І ВИЇЗДУ ГОСТЕЙ В ВАТ „ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС „БРАТИСЛАВА” 25
2.1. Загальна характеристика готелю 25
2.2. Характеристика організації праці в службі прийому та розміщення 28
2.3. Особливості реєстрації туристичних груп 31
2.4. Організаційні заходи під час від'їзду 33
2.5. Особливості автоматизації роботи у службі прийому і розміщення 36
2.6. Основні вимоги до персоналу служби прийому і розміщення 38
2.7. Особливості обслуговування туристів у ВАТ «Готельний комплекс «Братислава» 41
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ ПРИЙОМУ І ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ 48
ВИСНОВКИ 54
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 56
Тип: | Курсовые |
Цена: | 150,00 грн. |
Дата сдачи: | 13.11.2009 |
ВУЗ: | КУТЕП(тех) |
НОМЕР: | 126252 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |