ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗМІСТ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 4
1.1.Зміст маркетингової товарної політики. Сутність та класифікація товарів 4
1.2. Види нового товару. Процес створення нового товару 8
1.3. Стратегії маркування товарів 14
РОЗДІЛ 2. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 16
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 26
3.1. Оцінювання асортименту продукції промислового підприємства. 26
3.2. Аналіз життєвого циклу товарів промислового призначення та кінцевого споживання. 29
3.3. Дослідження портфеля товарів. 36
РОЗДІЛ 4. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ І МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 41
4.1. Основні напрями вдосконалення товарної політики 41
4.2. Маркетингове обґрунтування запропонованого заходу. 43
4.3. Розроблення бюджету маркетингу. 47
4.4. Розрахунок очікуваних результатів від впровадження заходу. 49
4.5. Визначення показників економічної ефективності запропонованого заходу. 50
4.6. Вплив запропонованого заходу на показники роботи підприємства. 50
ВИСНОВКИ 53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 54
Тип: | Курсовые |
Цена: | 175,00 грн. |
Дата сдачи: | 04.12.2009 |
ВУЗ: | НУХт |
НОМЕР: | 126332 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |