Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади вивчення проблем педагогічної занедбаності 5
1.1.Педагогічна занедбаність як соціально-педагогічна проблема 5
1.2.Фактори причини педагоічної занедбаності 8
1.3.Соціально-психологічна характеристика занедбаних дітей 11
Розділ 2. Особливості використання особистісно зоріїнтованого підходу в соціально-педагогічн й роботі з педагогічної занедбаними дітьми 19
2.1.Шкільна дезадоптація як наслідок педагогічно занедбаності 19
2.2.Зміст соціально-педагогічної роботи з дезадаптованими дітьми у загальній школі 22
2.3.Особистісно зорієнтований підхід як умова ефективної соціально-педагогічної роботи з педагогічної занедбаними дітьми 24
Висновок 30
Список використаних джерел 31
| Тип: | Курсовые |
| Цена: | 180,00 грн. |
| Дата сдачи: | 22.03.2010 |
| ВУЗ: | Педогагіческий |
| НОМЕР: | 126767 |
| Курс: | 4 |
| Язык: | украинский |
