ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ФУНКЦІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ 5
1.2. Сутність та роль організації взаємодії на сучасних підприємствах 5
1.2. Класифікація організаційних структур 12
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ В ГОТЕЛІ «БРАТИСЛАВА» 19
2.1. Організаційна структура готелю 19
2.2. Проблеми делегування повноважень у готелі 27
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ «БРАТИСЛАВА» 32
3.1. Поради щодо удосконалення процесу делегування повноважень 32
3.2. Шляхи побудови ефективних організаційних структур 36
ВИСНОВКИ 40
Список використаних джерел 43
Тип: | Курсовые |
Цена: | 160,00 грн. |
Дата сдачи: | 04.04.2010 |
ВУЗ: | КТГГ |
НОМЕР: | 126799 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |