Організація взаємодії як функція менеджменту на підприємстві сфери туризму

Організація взаємодії як функція менеджменту на підприємстві сфери туризму

Тип:Курсовые
Цена: 160,00 грн.
Дата сдачи: 04.04.2010
ВУЗ: КТГГ
НОМЕР: 126799
Курс: 5
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ФУНКЦІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ    5
1.2. Сутність та роль організації взаємодії на сучасних підприємствах    5
1.2. Класифікація організаційних структур    12
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ В ГОТЕЛІ «БРАТИСЛАВА»    19
2.1. Організаційна структура готелю    19
2.2. Проблеми делегування повноважень у готелі    27
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ «БРАТИСЛАВА»    32
3.1. Поради  щодо  удосконалення  процесу  делегування повноважень    32
3.2. Шляхи побудови ефективних організаційних структур    36
ВИСНОВКИ    40
Список використаних джерел    43

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.