ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЇ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність потенціалу підприємства та підходи до його аналізу 5
1.2. Поняття і види стратегій 13
1.3. Підходи до розробки стратегій формування потенціалу підприємства 25
РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ І ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 34
2.1. Загальна економічна характеристика підприємства 34
2.2. Аналіз потенціалу підприємства 38
2.3. Стратегічний аналіз середовища і умов діяльності підприємства 46
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЇ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 68
3.1. Визначення напрямків формування і реалізації потенціалу підприємства 68
3.2. Вибір стратегії формування і реалізації потенціалу підприємства та її обґрунтування 72
ВИСНОВКИ 105
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 108
ДОДАТКИ 111
Тип: | Другое |
Цена: | 850,00 грн. |
Дата сдачи: | 06.06.2011 |
ВУЗ: | КПІ |
НОМЕР: | 128040 |
Курс: | 6 |
Язык: | украинский |