Обгрунтування цінової політики підприємства

Обгрунтування цінової політики підприємства

Тип:Другое
Цена: 600,00 грн.
Дата сдачи: 30.10.2009
ВУЗ: КНТЕУ
НОМЕР: 126129
Курс: 2/2
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1    8
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА    8
1.1. Визначення сутності поняття „політика ціноутворення”    8
1.2. Основні методи та фактори ціноутворення    15
1.3. Стратегія формування цінової політики    20
РОЗДІЛ 2    35
АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ „НАЦІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЇ”    35
2.1. Загальна характеристика господарської діяльності підприємства ТОВ „Національні електронні комунікації”    35
2.2. Фінансовий аналіз підприємства ТОВ „Національні електронні комунікації”    44
2.3. Особливості формування цінової політики ТОВ „Національні електронні комунікації”    58
РОЗДІЛ 3    62
ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „НАЦІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЇ”    62
3.1. Напрямки удосконалення процесу управління ціновою політикою підприємства ТОВ „Національні електронні комунікації”    62
3.2. Економічне обгрунтування запропонованих заходів по удосконаленню цінової політики підприємства ТОВ „Національні електронні комунікації”    73
ВИСНОВКИ    81
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ    85
ДОДАТКИ    90
Додаток А    90
Додаток Б    92
Додаток В    95

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.