ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 8
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 8
1.1. Визначення сутності поняття „політика ціноутворення” 8
1.2. Основні методи та фактори ціноутворення 15
1.3. Стратегія формування цінової політики 20
РОЗДІЛ 2 35
АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ „НАЦІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЇ” 35
2.1. Загальна характеристика господарської діяльності підприємства ТОВ „Національні електронні комунікації” 35
2.2. Фінансовий аналіз підприємства ТОВ „Національні електронні комунікації” 44
2.3. Особливості формування цінової політики ТОВ „Національні електронні комунікації” 58
РОЗДІЛ 3 62
ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „НАЦІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЇ” 62
3.1. Напрямки удосконалення процесу управління ціновою політикою підприємства ТОВ „Національні електронні комунікації” 62
3.2. Економічне обгрунтування запропонованих заходів по удосконаленню цінової політики підприємства ТОВ „Національні електронні комунікації” 73
ВИСНОВКИ 81
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 85
ДОДАТКИ 90
Додаток А 90
Додаток Б 92
Додаток В 95
Тип: | Другое |
Цена: | 600,00 грн. |
Дата сдачи: | 30.10.2009 |
ВУЗ: | КНТЕУ |
НОМЕР: | 126129 |
Курс: | 2/2 |
Язык: | украинский |