ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАВОВІ ЗАСАДИ ПОЛІТИЧНОГО РЕКЛАМУВАННЯ 5
1.1. Політична реклама та її особливості 5
1.2. Нормативно – правове регулювання політичної реклами в Україні 13
РОЗДІІЛ 2. ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА ЯК КОМУНІКАТИВНИЙ ПРОЦЕС 22
2.1. Політична реклама в системі державно-управлінської комунікації 22
2.2. Політична реклама як фактор формування довіри до влади ..30
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В ПЕРЕДВИБОРЧИХ КАМПАНІЯХ 36
3.1. Порівняльний аналіз української політичної реклами у виборчих кампаніях 2006-2007рр. та 2009-2010рр. 36
3.2. Перспективи розвитку політичної реклами в Україні 44
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51
Тип: | Другое |
Цена: | 315,00 грн. |
Дата сдачи: | 13.02.2012 |
ВУЗ: | КНУКІМ |
НОМЕР: | 128477 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |