Мерчандайзинг - іноваційний засіб торгівлі у сучасних фармацевтичних маркетах України

Мерчандайзинг - іноваційний засіб торгівлі у сучасних фармацевтичних маркетах України

Тип:Другое
Цена: 560,00 грн.
Дата сдачи: 28.03.2012
ВУЗ: КМУ УАНМ
НОМЕР: 128583
Курс: 5
Язык: украинский
Fill out my online form.

Вступ    3
Розділ 1. Поняття мерчандайзинга    6
1.1 Цілі і завдання мерчандайзинга    6
1.2 Регулювання торгівельної діяльності аптек в Україні    20
Розділ 2. Мерчандайзинг в аптеці, на прикладі мережі аптек «Здравниця.»    28
2.1 Історія виникнення мережі аптек «Здравниця»    28
2.2 Вимоги до аптеки    33
2.3 Фармамаркет - форма роботи мережі аптек «Здравниця»    37
Роздыл 3. Шляхи вдосконалення управління продажем в аптеках «Здравниця».    45
3.1 Методики ефективних продажів    45
3.2 Рекомендації по використанню правил мерчандайзинга в аптечних мережах    50
3.3 Анкети- опитувальники для споживачів    53
Висновки    63
Список використаних джерел    66

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.